Deringh Merhaba bebegim 4aylik... asimizdan sonra demir damlasi baslayalim dendi...sizce sağlık ocaginin verdiği "vegaferonu"mu kullanayim yoksa farkli bir marka oneriniz olurmu???
Suluusepken Deringh . Sağlık ocağının verdiği kabuz yapıyormuş. Bestiron kullanıyoruz kabız yapmadı memnunum 65 Lira gibi bir ücreti var ama değer bence 🙋♀️
Nesli1 Ssağlık ocağı vegaferrom verdi ama çok küstü bizimki . S idaefer verdi doktor ama devlet karşılamıyor bu Damla’yı. Biz de gene kusma yaptı bıraktım
Deringh Nesli1 cok gerek varmi kullanmaya onuda bilmiyorum aslinda saglik ocagi kullan dedi ama dr cok sart degil su asamada dedi...
Nesli1 Deringh valla biraz kansızlık çıktı birkaç gün zorlaya zorlaya verdim . Sonra bıraktım . Ayın 20 sinde tekrar kontrol var eğer kansızlık varsa mecburen kullanırız .
Deringh Yenigelin bestiron icin bende okuyorumda pek olumsuz bisey yazılmamış...onu alicam muhtemelen 🙋♀️ Yarin eczacimizada soracagim...😊
Zeynep2304 Ben kullanmadım kızım şuan yedi buçuk aylık bugün kontrolünde kan tahlilide istedim ona göre gerek varsa kullanıcam yarın belli olacak
Birhanim Tadını severek içtikleri var mı peki ? Vegaferon verdim bi kere püskürttü başka damlaya geçmeyi düşünüyorum bende leke bırakıyo birde