Ferobero Benim kızım 1 ay 5 günlük oldu gaz sorunu var durmadan ağlıyor anca havaya zıplattın mı susuyor ee onada kol dayanmıyor 🤦🏽♀️🥴 sizde durumlar nasıl
Yzaman Ferobero bizde bugün 40 günlük olduk huyumuz değişecek mi bakalım 😁 bizde kucakda dolaşıp duruyoruz gaz çıkarmak için sonra uyanıyor sar tekrar başa 🙄
yagizinannesiiiiiiiiii Ferobero 15 günlük olduk cok sıçrıyor korkuyor birde geceleri uyumuyor ağlıyor 🙏
japonicamother Ferobero ne haftasıysa çocuğum resmen değişti gündüz neredeyse hiç uyumuyor gaz sancısı varmış gibi de ağlamıyor başka bi ağlama sebebi var sanki güya 40 ı çıkınca düzelicekti herşey daha da bozuldu
Ferobero yagizinannesiiiiiiiiii kundak yap canım geciyor bol bol oku babası kokusun birde daha etkili oluyor
Yzaman Ferobero bizim uyku düzenimiz değişti 😬 maşallah güzel düzenliydi ne olduysa 40 çıktığı gün başka çocuk geldi sanki 🤣