fatma-dll Ben iki kızımı da 5 buçuk aylıkken koydum ama öyle tüm gün degil tabi 10-15 dk günde. Hem ona oyun alanı oluyor ve denildiği gibi basmada bir sıkıntı ya da yürümesinde herhangi bir şey olmadı herseyi yerinde normal. Bazı şeylerin abartıldığını düşünüyorum. Aman asla yürüteç kullanmayın falan. Aralıksız saatlerce gün boyu konulmadığı ve kontrollü güvenli olduğu sürece bir sakınca olduğunu düşünmüyorum. Ki zaten emeklemeye etrafı iyice keşfetmeye başladıkça yürüteçte durmak istemiyorlar.