Kızlar Bim’den sanırım Güldal Mıdır nedir aylar önce camasir suyu aldım. Allah kahretsin almaz olaydım. Ellerim mafff oldu. Bebegin önlüklerini cok güzel temizliyor diye kullanmıştım eldivende takmadım. 3,4 ay oldu halen geçmedi. Bu ellerimin iyi hali. Kabuk topladı pütür pütür sureklı kuruyor catlıyor sanki tarlada çapa yapmışım o kadar sert avuç içim. Duştan sonra yumusuyor ayak törpüsü ile törpülüyorum düşünün çıkıyor ama yine var. En son artık tırnak makası ile ölü derileri aldim ama yok kahretsin düzelmiyor. Krem yag denedim geçmiyor. Napabilirim🤦♀️
