Gizemlim yaaa kuzum benim kıyamam 🥰 sevmez mi hiç sen onun bu hayatta karşılıksız seveceği tek insansın 💕 tabi babası da ama ana gibi yar olmaz 🥰 canım benim zeka kartları için bile erken bence , gercı ben almadım almayı düşünmüyorum cunku ilgilenmezse falan insan üzülüyor cunku bebeklerden cok sey bekliyoruz ben sadece onunla konuşuyorum sadece başka bısı yapmıyorum ayriyeten . Bebegın cok küçük zeka kartlarına bakmaz , gülümsemez , göz teması kurmaz bunları bekleme lütfen .ilk 1 ay bizim de öyleydi ben de hıc uyansın istemezdim . Gazdan oluyor ilk aylar gaz damlası kullanın . Benim kızım da emmedi sadece mama ile besleniyor ama beni seviyor Ya sevmiyor diye düşünceye girmiyorum kuzum hiç🥰 lütfen kendıni üzme ve bebegınden bısıler beklemeyi acilen bırak 💕 geçecek elbet benim de şu an uyumuyor benim de derdim başka ama 😂 Bir de lohusasın cok normal ama bu psikoloji geçiyor zamanla