Kızlar iyi akşamlar . Perşembe günü yaptığım testle hamile olduğumu öğrendim . Bugün netleştirmek için devlet hastanesine gittim . Son adet tarihime göre 6+1 hamileyim diye düşünüyodum . Son adet tarihim 7 şubat bu arada . Doktor 4 haftalık hamilesin dedi . Bu arada 2 buçuk yaşında kızım var ve ona hamileykende haftamı günümü yanlış söylemişlerdi . Neyse sağlık ocağına kayıt yaptırmaya gittim ordada 7 haftalık hamile olduğumu söylediler iyice canım sıkıldı . Bi haftaya kadar kendi doktoruma gitmeye başlıycam tekrardan ama canım sıkıldı . Hani doktora diyorum ki gelişim geriliği gibi bişey söz konusu mu ? Hayır diyo ama hiç bi şekilde bebekle ilgili de bilgi vermedi . Aranızda belki hemşire , ebe ya da doktor varsa diye yazayım dedim . Ben bu durumda kaç haftalık hamileyim ? Kasık ağrım çok oluyo mesela bunu bile söyleyemedim , kızıma hamileyken hiç ağrım olmamıştı 😔