Mother42 Kızlar özet geçeyim hemen bebeğim 17 aylık bebeklere ve çocuklara asla yaklaşmıyor hemen kaçıp ağlıyır başına gelen varmı Allah aşkına bi şey söyleyin çok canım sıkılıyor
elaninannesiii Mother42 Sık sık bir araya geliyorlar mı parka ne biliyim misafirlikte falan görüyor mu
Purposeless Mother42 parkta aynı mı zaten bu yaşta çocuklar grup şeklinde çok oyun oynamaz bireysel takılırlar
afraninannesii Mother42 soğuk demeden bol bol dışarıya parka çıkarın, oyun grubuna götürün bu şekilde aşar. Yabancılıyor demekki
Mother42 elaninannesiii yaşadığımız yerde sadece iki komşum var onlarlada bi kaç haftada bi görüşürüz kimsemiz yok bulunduğunuz yerde
Sblatc Mother42 benim yeğenim 3 yaşında uzun süre birilerini görmedi mi dışarıda yürürken bile yanından geçen insanlardan korkuyo ama ne zaman yaşıtlarıyla takılsa birqz daha düzeliyo
Alpingo Mother42 hangi şehirdesiniz bilmiyorumm ama 5 ay uzun bi süre..biz ankaradayızz yağmur harici hep dışardayız bugun buz gibiydi buz ama yine dışardydık..oyun gruba başladık tavsiye ederim
Mother42 Sblatc korkuyorum doktora bile götürmyi düşünüyorum ama annemler eşim kızıyor kimseyi görmüyor çocuk normalldir diye
Mirosunannesi Alpingo merhaba oyun grubu demişsiniz kaç yaş aralığı için ve nerede acaba ben de Ankaradayım yalnızız yaşıtı yok kızımın
Mother42 Alpingo rizedeyiz güneş yüzü gördüğümüz çok nadir sürekli yağışlı ve ilçedeyiz park evimize çook uzak evime yakın bi yerde olsa soğuk falan dinlemem her gün götürürüm
Alpingo Mother42 ama ekşm kasımdan beri götürmüyorum diyosun tamam yağışlı ama 5 aydırda yağmuur mu var..bence imkan yaratın bol bol dışarı çıkın evin çnüne bile olsa çıkın
afraninannesii Mother42 instgramdan falan araştırabilirsiniz. Nerde yaşıyorsunuz? Belli yerlerin oyun grupları oluyor. Benim kızım gidiyor 18-24 ay arası bebekler için olana. Muzipokids İstanbul’da