Melekgzldr Yemek hiç yemiyordu. 13 aylık. Telefon verdim eline bişi izletmiyorum ama öyle döndürüyor elinde. İnsanlarda diyorki yediği yaramaz vücuduna. Bu doğru mu ?
Balkizlarim Melekgzldr yediği yaramaz değil yanlış yönlendirme yapmışlar. Yediğini anlamaz izleyip yerse şuan size bakiptami yiyor yoksa telefona mi bakıyor ✨
Mucize_ Melekgzldr yediğini elindeki yemediğine göre yarar heralde 😁? Sadece yeme alışkanlığı edinemeyebilir genelde öyle oluyor malesef. Ha siz izletmiyormuşsunuz zaten ha oyuncak ha telefondur diye düşünüyorum ben de oyuncak veriyorum karşılıklı konuşarak oynayarak yiyoruz beni de yerken hep görüyor
Prensesimmmm1 Melekgzldr benim bildiğim yediğini anlamaz boş boş yer ama birşey izlemiyorsa elindeki ile oynuyorsa tek birşey olmaz bence
Melekgzldr Balkizlarim bana vermeye çalışıyo elinde çeviriyo parmağıyla bskıyor anlamaya çalışıyo başka şekilde yediremedşm kanser olcam
simiyyy İzlerse yaramaz evet ama eline verip oyuncak gibi döndürüyorsa dediğiniz gibi sanmıyorum bişey olsun. Ha o döndürme sonradan dur iki dk izletiyim üç dk izletiyme dönüşcekse hiç vermeyin
Pembebeyzmavi simiyyy yediği yaramaz derken o ne demek? Ben maalesef kızıma bişey izleterek yedirebiliyorum onda bile zoraki
Balkizlarim Sinemisssss yediği yaramaz diye bir şey yok yediğini anlamaz yani ne yediğini bilmiyor yiyor öyle boş boş demek eğer TV ve televizyon vs olursa 🍁
rua_da_senhora_das_verdades Pembebeyzmavi Yediğini bilmiyor bilinçli olmuyor yani.. O şekilde yiyen bebekler acıktığını da anlamaz doyduğunu da. Çünkü aklı başka yerde
simiyyy Pembebeyzmavi yanlış ifade ettim yaramaz derken tad duyuları gelişmiyor bilinçli yemiyorlar. Yanlış anlamayın asla eleştirdğim için söylemiyorum benimde çocuğum var belki bi zaman sonra bende buna mecbur kalcam. Sadece bilimsel olrak kanıtlanmış birşeyi paylaştım arkadaşla
keskebirazuyusam Yediği yaramaz diye bişey yoktur ama yediğini anlamaz yani damak tadı gelişmez. Benim oğlum da aynısı, izlemiyor sadece telefonda müzik çalışıyor oda müzik eşliğinde yiyiyor veya içiyor mamasını
Melekgzldr keskebirazuyusam bu zamana kadar çoğu şeyi yedi zaten. Telefon elindeyken sevmediği bişi vereyim istemiyo
Melekgzldr Mucize_ kendi fotolarını açıyorum bakıyor neler denedim bendede kalmadı psikoloji bi kaç gündür bu sayede iyiyim
Pembebeyzmavi simiyyy doğrudur ypk yanlış anlmadım merak ettim sadece 🙏🏻 12 aylığa kadar çok güzel yed yemeklerini fakat sonrasında yememeye başladı ve böyle bir alışkanlığımız oluştu. Şimdide yani son bir aydır falan ekran açık değilken yiyor 3-4 kaşık sonra sıkılıp kalkmak istiyor onu zorla durdurmak için çizgi film açıyorum bu sefer dalıp hiç yememeye başlıyor sıkılıp sinirlenip kalkıyoruz sofradan🤷♀️ 19 aylık bu arada
Asyayse Melekgzldr keske oyle bisey olsa bende tüm yemekleri gozum kapalı yerdim ben yesem ama yaramazsa 🤣🤣 cocuk neyi ne kadar yedigini anlamaz o konuda haklılar yoksa yediği yaramaz diye bisey yok tabi.
minniegibi-amadegil Melekgzldr başlamadıysanız daha bu duruma, başlamayın. Çokta çarevi bir durum değil. Sonrasında pişmanlığını yaşıyorsunuz