LeMabelle Annelerim 1 ay oldu sezaryen olalı ama sol tarafımda kalkarken otururken hafif ağrı oluyor normalmi ki acaba 😵💫
Zey26 LeMabelle normal, ben doğum yapali 4 ay oldu hala sağ tarafım biraz üşüyünce yada yorulunca agrir 😊😇
LeMabelle Zey26 dururken olan bir ağrı değil ama hareket edince olan bir acımı desem ağrımı desem sizinde öylemi
Zey26 LeMabelle aynen aynen tarifi zor bir olay, ama daha önceden sezeryan olanlar ağrının 2 tılda anca geçtiğini söylüyor
LeMabelle Esra-muhammed sizindemi hareket edince peki sürekli olan bir ağrı değilde oturup kalkarken falan acımı ağrımı garip birşey 😅
Esra-muhammed LeMabelle aynen tarifsiz acı desem deil Ağrı desem deil bişey batıyor desem oda deil bir türlü bir anlam veremiyorum 😄