Kızlar oğlumu bugün sünnet ettirdik 5 buçuk aylık bu arada.sünnet sırasında fazla ağlamadı ama Ewe geldikten sonra krizlere girdi susturamiyorum bu şekil ağlamaları normal mı biliyorum canı yanıyor ama bu kadar çok mu ağlarlar mı ya onu görünce içim parçalaniyor sizinde böyle ağlamaları oldu mu siz nasıl sakinleştirdiniz çok üzülüyorum ya 😢