Kgnks 16 aylık oğlumu sünnet yaptırdım bugün 4ncü gün sarı tabaka gibi oluşumlar var doktor yava yavaş kopar dedi ama emin olamadım başına gelen varmı ne yaptınız bu durumda
Herhangibiri33 Kgnks evet evet doğru söylemiş kantaron yağı varsa ondan da sür hızlı düzelir bizde de oluştu o sarı tabaka çok geçmedi düştü
Kgnks irva evet krem sürüyorum o tabakayı koparmaktan korkuyorum ama yapışık olur diyede endişeleniyorum
Birtosbikannesi4 O kendi salgısıymış iyileştiği içinmiş biz hiç dokummadık doktor kendi kendine kopar ddi
Farasc @Kgnks evet evet vücut onu kendisi yapıyor canım normal… benim oğlumda da öyle oldu 8. Ve 9.gunlerde geçti yavaş yavaş… geçmiş olsun 💐
Kgnks Farasc tam o bölgenin kenarında olduğu için sonrasında yapışıklık olmasından korkuyorum sizdede kenar kısımlardamı olmuştu acaba
Farasc @Kgnks yok canım yapışıklık olmaması için Vazelin sürüp beze öyle kapatıyorum.1hafta boyunca bardak koydum bardak kesip bi sorun olmadı. O sarı tabaka da kendiliginden geçiyor.