Nlyckmk Oglum 27 aylık olmak üzere malesef son zamanlarda ellerini ağzına sokmaya başladı bu durumu yaşayan buna çözüm bulan var mı??
Zynpskrn Nlyckmk bizim de öyle yaa 2 bucuk aylıkken başladı şimdi 3 ay 6 günlük hala devam ediyor neden bilmiyorum yalancı meme veriyorum onu da almıyor
Fenciannee Nlyckmk benim de 27 aylik oglum var, tam oral donem bitti rahatladım derken son haftalarda herseyi ağza alma başladı 😄 dönemsel olabilir diye düşünüyorum ya da azi dişleri tamamlanmadi henüz ondan da olabilir belki
Youngmom7 Nlyckmk bir elini mi sadece. İyi yani benm oğlum 7 aylık ikisini sıkıştırmaya çalışıyor bazen hayretle izliom 😂
Nlyckmk Zynpskrn sizin daha çok küçük ama çevresindeki herşeyi ağzıyla tanımaya calısıyor bizim ki kreşe gidiyo konuşmaya başladı bebeklikte bile elini ağzına sokmazdı şuan bu başladı malesef😭
Nlyckmk Fenciannee evet bende dişlerini düşünmüştüm 2.azı dişleri çıkmadı ama dişte yok ortada konuşuyorum mikroplar agzımıza giriyor diye kreşe başladı oraya 1 aydır oraya gitti gideli bu huyu çıktı ortaya inşallah geçer çok can sıkıcı😤
Fenciannee Nlyckmk orada da görüyor olabilir dediğiniz gibi, nitekim su an arkadas demek hersey demek 😄 ben de elimden geldiğince cok kızmadan uyarmaya çalışıyorum sakin sakin🙈 belli bir sure sonra geçecektir diye düşünüyorum İnşallah 🤲
Duyguouz Benim bebeğim 2 ay 20 günlük 1.5 aylikken başladı.elini ağzına götürmeye sanirim dişle alakalı bu durum. Ilk çocuğunda aynı davranıyordu onunda altından diş çıktı ☺
Nlyckmk Youngmom7 ikisini de yapıyo malesef aşırı sokmuyo ama illa bir iki parmak ağzında cözüm bulamıyorum yapma etme demekten başka😤