Sadem01 _mmom Dr umuz oli D3 vermişti eczanelerde bulamayınca pedia d verdi kullanıyoruz 2 aydır.nasil bir beklentimiz olmalı? d vit. Sonuçta bilmediğim için soruyorum.
Mavis34 _mmom bizimkinde reflu var o damla biraz fazla kusturdu ocean a geçtim bende şimdi daha az kusuyor