ecosummm Merhaba kızlar 2,5 yaşında kızım var iki ayağında da içe basma var w şeklinde oturuyor hep ve yürürken paytak yürüyor çocuk doktorumuz önemli değil demişti ortopediye götürücem ama var mı sizde de böyle çocuğum paytak yürüyor sanki ya
edizveuras ecosummm benim oglum gecen ay ayagini incitti ortopediye goturduk o an onemli birsey yok ama alciya alalim iki gun basmasin dediler alci cikinca oglum bi degisik yurumeye basladi film cektirdim birseyi yok dediler amayururken belli oluyor ..bir garip adim atiyor
ecosummm edizveuras kıyamam geçmiş olsun belki korktuğu için sizinki öyle yapıyordur benimki hep öyle yürüyordu içe basması var çünkü paytak paytak yürüyor hep