Nerisim Kızlar bebeğin bir yaşına girdi. Günde bir uyku uyuduğunda huzursuz bir hali oluyor 2 uyku uyumamak içinse direniyor ne yapacağımı şaşırdım sizde durumlar nasıl?
Balkizlarim Nerisim iki uyku yapıyordu o zamanlar 14 ,15 ayda tek uykuya geçti kendi kendine 27 aylık hala tek uyku çok nadir iki uyku olur ✨
Hulyaemirasim Nerisim 12 aylikkken 2 uyku yapiyordu 15 ayliga gecerken tek uykuya gecmek istedi suan 18 aylik tek uyku devam 😊 kendileri karar veriyolar uyku konusunda ama 12 ay erken olablr henuz 2 uyku ideal bikac ay daha bekleneblr uyku saatlerini iyi ayarlamaya calsin 😊
Madam Nerisim bazen 2 bazen 3 yapıyor sabah 6 da kalkıyor 10,11 gibi uyuyor bir saat sonra 2 gibi yine çok kısa bir uyuyor bazen 5 gibi tekrar kısa bir uyuyup kalkıyor bazen 5 te tekrar uyumuyor akşamda 9,10 da yatıyor ama gece çok kere uyanıyor malesef
senamiray Madam 3 uyku bir yaş için fazla ikiye düşürün kısa uyuduğu için çok uyku yapıyor geceyede yansıyordur
Nerisim senamiray geceleri durumu nasıl peki? Sık uyanıyor mu? Benim kızım çook sık uyanıyor emmek için. Aç olduğunu düşünmüyorum tamamen emme alışkanlığı yüzünden. Nasıl aşacağım onu da bilmiyorum o da ayrı konu
Madam senamiray malesef düşüremiyorum ya o kendi uyuyacaksa asla tutamıyorum yere yatıp uyuyor gerekirse gecede emmek için ıçuyanıyor aslında 2 uyku yaptığı günlerde yine kalkıyor sabah biraz geç uyansa belki düşer ama
Meleknurbozkurt Benim bebeğim sabah 9-9 buçuk gibi kalkıyor öğlen 1-1 buçuk gibi uyuyor 1 Buçuk bazen 2 saat uyur daha sonra akşam 7 gibi uyku istiyor bende uyutmuyorum 9 gibi gece uykusuna yatırıyorum eğer 7 gibi uyursa yarım saat kadar uyuyor ve gece uykusu 12-1 de oluyor uyutmamak en iyisi diye düşündüm sizce doğru mu yapıyorum sizin uyku düzeniniz nasıl ?
Nerisim Meleknurbozkurt aynen benim bebeğimde böyle ama ben 9 gibi yatırırsam onu 2. Uyku yapıyor ve bir saat sonra uyanıyor. Ondan sonra gece 2 de falan uyuyor🤯 10- 10.30 gibi yatınca gece uykusu olarak uyuyor
Seatib Nerisim benim durumum da aynı sallamayacağım dedim memeye alıştı benden başkası uyutamıyor çok zor oluyor benim için
Seatib Nerisim 1 hafta sonra 13 aylık olacak. Arada tek uyku arada 2 uyku yapıyor. Tek uyku yaptığında akşama doğru baya mız mız oluyor esniyor sürekli ama uyutma saati geldiğinde hemen dalıyor.