Selam arkadaşlar doğum yapalı 10 gün oldu bebeğim 2 gündür huzursuz sürekli bi ıkınma var hem uyanıkken hemde uyurken sürekli iki dakika da bir ıkınıyor bi yeri mi agrıyor neyi var bilmiyorum gaz olması için 3haftalık olması gerekiyormuş 7 gün çok güzeldi herseyi 7.günden sonra böyle olmaya basladı uykusunda inliyor ıkınıyor kızarıyor böyle durumla karsılasan var mı