Bebeğim sürekli mızmız ağlıyor örümcekte durmuyor mama sandalyesinde durmuyor kucağa alınca duruyor ama bırakınca hemen ağlıyor hiç durmuyor ne yapacağım bilmiyorum 6 ay 14 günlük Bu hep böyle mi sürecek bir de ikinci çocuğum ilk çocuğunla ilgilenemez oldum hiçbir şekilde memnun edemiyorum artık şaşırdım hemen hemen her gün ağlıyorum evde işlerimi bile yapamıyorum çünkü hiç bırakmıyor beni bazen yemek bile yapamadığım oluyor lütfen yardım edin bu konuda ne yapacağım artık sabrım kalmadı