Arkadaşlar merhaba. Ben Eylül de doğum yaptım. 40 çıktıktan sonra hemen adet oldum sonra her ay düzenliye yakın oluyordum mesela 19 Ocak 14 Şubat ama Mart ayı bitmek üzere hala olmadım. Karnımda ağrıyor ama sizde de böyle düzenli giderken bozulmalar olmuş muydu ? Hamile olmaktan aşırı korktuğum için test yapmaya cesaretim yok.