GzmmK ben doktora da götürdüm ama kuruluk gibi görünüyor dedi ama eğer geçmezse ben de bi gideceğim mecbur ama dağılmıyor kızarıklık sadece ağız etrafında bakalım beni de bilgilendirir misiniz acaba doktorunuz farklı birşey derse aynı şekilde ben de size yazarım eğer sizden önce gidersem şifa bulsun hemencecik umarım 💐