Deletedmom019 bebegim 16 günlük öksürük ve yeşil kaka şikayeti ile doktora gittik ciğerlerini dinledi temiz dedi amniyon sıvısını atmaya calışıyor öksürmesi iyi burnuda tıkalı yenidoğanlarda oluyor 1 sene gözükebilir panik yapma dedi. Yeşil kaka için ise gizli kan ve gaita testi yaptı maalesef yüksek çıktı değer meğerse benim yediğim süt ürünlerinden çocukta alerji oluyormuş gazıda ondanmış. Umarım sizde oyle bir sey yoktur diyet yapıyorum şuanda süt ürünleri, dana eti falan tüketemiyorum. 6 ay sonra gecer dedi bekliyorum. Saglıklı günler dilerim.