Selam bayanlar 1 ay 8 günlük bebeim , annem sürekli yüzüstü yatırıyor cok rahatladıgını söylüyor yüzü yana doğru kolları acık evet rahat uyuyor sancısı oldugu için karnınada iyi geliyor ama internette yazanlardan cok korktum , sadece yumusak yerde olması değil ani bebek kayıpları oluyor yazıyor boğulma riskinden mi sadece baska riskleride varmı ? Kime sorsam evham yapma dedi Allah korusun korktum yazabilirmisiniz böyle yatıran varmı acaba?