Gizmooo Kızlar 35 gün oldu doğum yapalı. Doğum ve süt parasını almak için nasıl ve nereye başvuru yapacağım ? Eşim alamaz mı benm adıma ?
Zey26 Gizmooo aile sosyal politikalar bakanligina başvuru yapılıyor bulunduğunuz ildeki, sonea para sizin adınıza pttye yatıyor Ben öyle biliyorum