babyandmom1 oğluşum 14 Mayıs doğumlu 2 tane alt dişimiz var , emekleme ve sürünme var daha ayağa kalkma yürüme yok bizde. Sabah şarkı söyleyerek uyanıyoruz daha sonra kahvaltı faslı gittikten sonra şarkı söyleyen oyuncağı var onu açıp ben şarkıya eşlik ediyorum o da dinliyor. 11-12 gibi uyuyoruz bazen 10 dk bazen yarım saat bazen 1,5 saat 😞😞1-2 gibi öğle yemeği yiyoruz daha sonra halka geçirme oyunu oynuyoruz 3 gibi dışarı çıkıyoruz yolda arabaları sayıyoruz renklerini söylüyorum dinliyor o da yarım saat sonra yine uyuyor aşağı yukarı 5e kadar dışarıda uyumayı çok seviyor eve geliyoruz meyve yiyoruz oyuncaklarıyla oynuyor hayvan sesleri çıkaran kitabı dokununca ses çıkaran onunla biraz oynuyoruz babası geliyor Umutttt yok ki diyoruz babasıyla ya da benimle saklambaç oynuyor , babasının kucağındayken yakalamaca oynuyoruz , akşam yemeğinden sonra dişlerimizi fırçalıyıp uyuyoruz. (Tv açık sürekli arada izliyor-izliyoruz)