Esra1202 Bu gün kizmin kasiginda sag da ve sol da 12 mm reaktif lenf bezi var dedi dr. Usg bakip. Sizlerde de bu durumla karsilasip. Periferik yayma testi yaptiran var mi hanimlar. Onemli bi sey değildir ama hematoloji baksin dedi icime kurt dusurdu.