Kızlar sorum şu ki;
Ben şubatın 21inde düşük yaptım. Ve bu ayın 1inde beta değerime baktırdım sonuç 290 çıktı. Sıfırlanmış mı diye ve aşırı kasık ağrısından dolayı birde lekelenmemden dolayı dün tekrar test verdim bugün sonucum 5.32 çıktı. Şimdi 21 gün içerisinde betanın sıfırlanmamış olması normal mi?
Benimle benzer durumda olanlar yazabilir mi çok sevinirim :)