cnn-48 2 yaşındaki kızımın alnında,bacaklarında bıyık kısmında yoğun sekilde tüyler var sizce normal mi ? Alnında dogumundada vardi dökülür diye bekledik ama kaldi öyle basina böyle gelen var mi ? Hangi doktora gitmeliyim ? Yada daha normal mi acaba ?
Balteknem cnn-48 benimde erkekte var yüzünde siyah tüy bilmem ki ¹1aylik hiç sorun etmedim 2yas büyüklükte üste kalsim