Nasilsiniz alerjik anneler ben çok bitkinin 😥 yani surekli gazliyiz asla geçmiyor uyutuyorum gazdan rahatsızlaniyor uyaniyor 😥 emzirmek istemiyorum artık 7 ay 15 gunluguz süt ve süt ürünlerini bıraktım paket gidalr herşeyi kestim cocgumada sürekli aynı seyleri yediriyorum kendim çoğu zaman aç geziyorum bende de çok gaz oluyor bendende geçer mi çok dikkat ediyorum ayaklarıma üstüme başıma hala daha bı çözüm bulamadım cam ve sakuradan randevu aldım ay sonu alerji doktoruna yonlendirsinler diye çok yoruldum çok üzülüyorum bebeğime beni emerken başlıyor kivranmaya karnı gürül gürül ben duyuyorum kulaklarını yüzünü gözünü sürekli kasıyor sizde nasıl durumlar çözüm bulabildiniz mi 😔