6 aylık oğlum karyalodan düştü bayagoda yuksekdi ve yerler taş :(
Aglayacakti hemen emzirdim sustu sinrasinda da aglamadi bir saat falan geçti bu olay olalı çok şükür ne morluk ne kızarıklık hcbsey yok genede basının heryerinw vazelin sürdüm. Eşimde korkuyor bide iç kanama vs bsey olur çok yuksekdi flan diyor ama bir saati geçti artk keyfide nrmal ama buraya danışmak da istedim
Yarın doktor kontrolukz var gideceğiz o zman da kontrol ettireceğim