Kızlar selam bebeğime 2. Ayında emzik vermeye başladım. 2. ay atağında sürekli emmek isteyip kusunca mecbur verdim fakat sadece uykuya geçeceği zaman veriyorum gündüz her uykuya geçişte akşam 8 ilk uykusunda veriyorum sabaha kadar almıyor. Zaten uyuduktan sonra atıyor emziği. Sorum şu acıkınca almaz değil mi ve uzun süre uyuyor bazen 4-5 saat geceleri aç olsa uyumaz mı? 3 aylık suan da teşekkürler