Güzel anneler 💐
kızım 3 ay 8 günlük uykuyu sevmeyen bir bebek saatlerce ayağımda sallıyorm önceden biraz yine uyurdu bir kaç gündür çıldırdı çok ağlıyor susmadan ve uyumuyor bıraktığım an ağlıyordu ben de bitmıs durumdaydım doktora götürdük bıseyı mı var diye cunku sinir krizi gecırtecek kadar ağlıyor ve uyumuyordu hatta baş dönmesi kalp ağrısı bile yaşadım stresten . Kan ve idrar tahlili yaptılar. Sonuçları temiz çıktı sağını solunu incelediler 😅 hiçbir sağlık sorunu yok çok şükür. Sonra doktor ablası kızımla konuştu acı bu insanlara bak mahvolmuşlar gözlere bak dedi seni buraya yatırırım 1 yaşına kadar kalırsın burda deid kzıım da ağğğu diyor ona shshjs 😅 yapabilecegımız bısı yok şu an dedi uyku damlalarını çok önermiyorum çünkü solunumu durdurabilir küçükler takip edemezsiniz dedi bu yüzden ben önermiyorum dedi . Metsil verdi bunu kullanın olmazsa zinco diye bir damla var onu kullanın rahatlamazsa dedi ki kzımın gaz sancıları yok ama yine de belki vardır diye verdi . Ben de bitki çaylarını sordum . Papatya , Melisa , rezene , anason bunları kullanabilirsiniz dedi ister siz için isterseniz az az bebeğe verin dedi . Burda okuduklarmı sordum rezenenin epilepsiye sebep olduğunu söylüyorlar dedim öyle bişi yok hiçbir bitki ilacı genetik kökenli bir hastalığa sebep olmaz dedi . Belki varsa zaten hastalık onu tetikler diyorlardır dedi ki rezene içmese de başlar o hastalık dedi . Damlalardan ziyade bitki çayları daha masum cok zorda kalırsanız ıcırın deid ve lavanta yağı Melisa yağı spreyleri alın yastığa sıkın dedi . Ben bugün papatya ve Melisa çayı alıp demledim kızıma içirdim sakinleşti ve uyudu tabi bir kaç günün uykusuzluğu da var . Uyku damlası kullanırken dikkat edin ve bitki çayı kullanmak isterseniz de doktorunuza danışın sizlere bilgi vermek istedim ben de 🥰🌿❤️