Sedam Oğlum 30 aylık bugün tuvalet eğitimine başladık , sürekli altina yapiyo biliyorum ilk gün normal diceksiniz ama çok hAzirdi bezliyken cisin varmı deyince hayır deyip beş dk sonra altını ıslatıp anne kurtar diye bana sesleniyo .. ne yapmam lazım
Sehervakti Canım çok normal benim kızımda hep söylerdi birden bezi bıraktık 4 gün boyunca heo kaçırdı 5 dk bir sormama rağmen yok diyio kalkıyor sonra altına yapıyordu sabır sabır sabır sana. Tek tavsiyem bu asla bağırma olabilir kızım çok normal hemen değiştirelim üstümüzü bir daha geldiğinde söylersin diyin devamlı biliyorum çok zor insan bazen çıldırıyor ama inannin ki bana o sabrın meyvesini çok güzel aliyorsunz nazar degmeyeceginj bilsem anlatırdım kızımın durumunu ama korkuyorum 🙈
Sehervakti Teşvik edin sizinle birlikte tuvalete gelsin görsün tuvaleti eğlenceli hale getirin en sevdigi oyuncağı ynnda götürün bebeğine de çiş yaptırsın mesela sonra ellerini yıkamayi suyla oynamayı çok severler sakin bir zamnnda ona tatlı dille artık büyüdük tuvalete yapmalıyız bezimiz bitti demi kızım artık beraber tuvalete gideceğiz altınıza kacirirsak pis oluruz esofmanmiz ıslanır gibi vs diye konusn ama sakin bir zamanı olsun sizi dinlesn faydasını göreceksiniz