Arkadaşlar 3 aylık bebeğimde 1 aydır emzirirken bi süre sonra ağlamalar vardı son günlerde bu çok arttı. Doktor inek sütü alerjisi olabilir bi süre yeme dedi ama ben sonradan farkettim ki biberonla sütümü gayet iyi içiyo. Bu süreçte sütüm azalmasın diye sağdım ve sağdığını biberonla verirken farkettim. Süt gelmiyo olabilir belki diye ağladığında sütümü elimde sağıp bakıyorum süt geliyor. Meme gerginken emiyor ama boşalınca süt gelse bile almıyor bu sorunu yaşayan oldu mu yardım ederseniz çok sevinirim