Malt içeceği, rezene, ısırgan otu, su, vitaminler, yulaf, süt artırıcı çaylar aklınıza ne gelirse yapıyorum. Ama sağıcak kadar süt gelmiyor neden ? Yeterli düzenli uyku uyuyamıyorum , yorgunluğum var ve strese giriyorum sütüm gelmeyince, azalmadan öncede kolay bi dönem geçirmedim bu yüzden mi ? Nasıl ilk günlerdeki gibi olabilirim birinden emzirirken diğerinden akardı şıpır şıpır , duştan çıkınca kendiliğinden akar giderdi :( ama yara olmuştu sağamadım ilk zaman sonrada azaldı