minikoglum28 2 aylık bebeğimi sünnet ettirdik. İçin için ağlıyor. Allah aşkına ne yapmalıyım. Calpol kaç saatte bir verebilirim, ne faydası olur, ne önerirsiniz.
Alka minikoglum28 of çok geçmiş olsun canım benimde 2 aylık düşünüyordum yaptırmayı okudum iyice korktum 😭 hemencik iyileşir inşallah. 💙
Merryyy minikoglum28 bende 1 aylıkken yaptırmıştım oğlumu ama öyle ağlama falan olmamıştı hatta çok memnun kaldım erkenden ettirdiğim için çabucak iyileşmişti karton bardakla kapatıyor musun birde bezi 1 numara büyük almıştım ben sıkmasın diye acır diye fazla kucağa alamıyordum korkudan calpoluda 4 yada 6 saatte bir verebilirsin diye biliyorum canım geçmiş olsun çabucak toparlar 🙏🏻