Alka Dryakzml çocuk doktoruyla konuştum kendi tercihin ama ben yaptırmadım çocuklarıma dedi. Yaptırma der gibiydi valla . Menenjit aşısı özellikle çok ağır. Bı yaşından sonra yaptır dedi . Bende çok kararsız kaldım. 😥
Cherryblossom Alka o doktor diplomasini ucak yapıp atsın bence kendı yaptırmasada bu sekılde etkilemeye hakki yok hayatı onem tasıyor menenjit hele Allah korusun
Alka Pembebeyzmavi her doktor önermiyor demekki 🤷🏻♀️ bide sağlık bakanlığı aşı listesinde yok ya ondandır
Busraaslan Dryakzml rota ve menenjit aşilarını yaptırıyorum daha 2 şer doz vuruldu ikisinden de 2 doz daha vurulucak
Ozlem2904 Alka bizim çocuk Dr 2aylik muayenede söyledi rota ve menenjit aşılarını zehirli ishal önem taşıyor yaptırılması iyice b dusun devlet yaptırmıyor programda olmadgi için dedi. Program çok yoğunmus
Elifinannesiiiiiiiiii Dryakzml yarın hem 7 aylık kontrol hem özel aşısı var doğduğundan beri hepsini vurdurduk
Irmakprensesinannesi Dryakzml rota yaptırdım 3 doğuda bitti menenjit 3 doz bitti 2 nimerix olduk 1 .doz bexora olduk şuan
babyandmom1 Dryakzml rota yaptırdık menenjite başladık 2 tane kaldı. Çok pahalı ya hadi biz bi şekilde yaptırıyoruz isteyip imkanı olmayan aileler ne yapsın 😔
anneleri-bisalin Alka çünkü pahali devlet o yüzden karşılamıyor ben ödeyemem demiyorda gerek yok diyor
Zey26 Dryakzml ikisi de menenjit için ama nimenrix menenjitin farklı virüslerine, bexserk farkli virüsüne karşı yapılıyor canim