Kızlar şimdi benim minik kızçem 14 buçuk aylık artık odasında tek basına yatırmayı düşünüyorum. Fakat söyle bir sıkıntı var kızım çıt sesine uyanan bir çocuk (pış pış sesi ile uyuyor) odasını ayırdığımda kapısı açık olacak. Ve kamera da da izliycem.Şimdi gelelim asıl soruya 😅 kayınvalidem haftada 1 bizde kalır. Kendisi koah hastası ve tak tak öksürür. Ve evde aşırı ses yapar torununun huyunu bilmesine rağmen. Ben o geldiğinde ne yapabilirim?? Fikirlerinize ihtiyacım var