Seda0651 Bebeğim sanırım korona ateşi 38.4 civarı ne zman doktora götürmeliyim ? Evde ne yapabilirim kaç günde geçer yardımınıza ihtiyacım var bebeğim daha 5 aylık
sedaozan Seda0651 calpol verebilirsiniz ateşinin düşmesi için inatçı ateş durumunda aksatmadan mutlaka doktora gidin
Alka Seda0651 öksürüğü var mı canım. Benimkinin ateşi çıkmadı ama öksürüyordu . Gittik doktor a . Gün geçtikçe azalmak yerine artarsa tekrar gel dedi . Sürekli emzirdim başka bişe yapamadım.
Hyena0801 16 aylık bebeğimle 2 hafta önce geçirdik ateşi düşmeyince götürdüm doktora test yaptılar pozitif dediler 2 3 gün sürdü ateşi serumla toparladı anca sonrasında hafif öksürük oldu zamanla geçti oda eğer düşmüyorsa götürün bence
istanbullugelin34 Alka bizde olduk bebegimle beraber onunda atesi cikmadı öksürüyodu birde burnu hirildiyodu o bir süre gecmedi halada oluyo