HiraaAzraa çok teşekkür ederim.Evet benim oğlum da sürekli hasta oluyor,uyurken horluyor,uyku kalitesi çok kötü,iştahsız ve gelişimi etkilendi diyebilirim.Öndesinde ilaç kullandık bir yıl kadar ve sprey etki etmedi doktor küçülmesini bekledi ilaçlarla ama küçülmedi 😢 inşallah oğlum da daha iyi olur ameliyattan sonra 🤲