Kızlar bebegimin dünden beri 39 derecelerde atesi var. Ilık suya soktum, bezle kompres yaptım ama hala 38 lerde. Kafasını ölcüyorum ayrı cıkıyor koltuk altı ayrı cıkıyor vucudu ayrı cıkıyor neye guvenecegimi sasırdım. Üstten iki dişi birden geliyor. Bir de ishal olduk. Bir sey yiyip icmiyor. Böyle olup da care bulan var mı yardımcı olursanız sevinirim..