Masalingonunannesi Kizlar bu pttye yatan doğalgaz parasini merkezi sistem olanlar nasil kullanacak bilgisi olan varmi normal olanlar fatura ile odeyebiliyor ibana yatmadigi icin merkezi sistem nqsil odeme yapacak
Winnithepooh Masalingonunannesi bu ücret herkese mi veriliyordu acaba ihtyac duyanlara mi hiç haberim yok devlet bin kez para veriyor 1nini bile almadim 🤦♀️
marscicegi Deryaliiiiiii ne zaman yattı alabildinizmi bizimde yattı ama sisteme düşmemiş demis ptt dekiler.
Deryaliiiiiii Masalingonunannesi dün yatırıldı göründü eşim daha çekmedi işten gec çıktığı için ama yatırıldı görünüyor
marscicegi Deryaliiiiiii anladım çok teşekkürler burda faturaya göre gönderilmiş bize ona da şükür dedik, ama ödemeniz hazır dediği halde ptt görünmüyor diyor onu çözemedik
Deryaliiiiiii Buglem_Bugra oluyor galiba benim eşimde sigortalı ama üzerine bişe yok ablamın ki iptal oldu üzerine araba oldugu için