2cocukannesi__ en güzeli kendinizin yaptığı. Birde yanlış bir şey söylemek istemem ama acaba sütünüz yetmiyor mu? Çünkü yarım saat çok kısa bir süre. Ben şöyle başladım. Önce sebzeleri verdim. Sevdi,yediği oldu yemediği oldu. 2 hafta sebze verdim sonra yumurta, yoğurt, peynir, kefir denedim. Hepsi aynı grupta olduğu için 3 gün değil de mesela sabah peynir verdim öğleden sonra kefir verdim. Diğerleri iyi gelirken yoğurt gaz yaptı. Şimdi de sabah ve öğleden sonra olmak süre bir sıvı(çorba, kefir, yoğurt gibi) bir katı veriyorum. Katı olanı ben elimle yediriyorum ve karşısında ben de yemek yiyorum ki çiğnemeyi öğrensin. Zaman aralıklarını da uyanınca, uykusu varken, çok açken ya da çok tokken vermiyorum. Size dediğim gibi 2 şer saatlik Aralık koyuyorum. Blender kullanmıyorum. Çorba yapsam bile eziyorum pütürlü kalıyor. Kemik kaynattım genelde haşlama yaparken kullanıyorum.