Esraari benim bebeğim de 5 ay 20 günlük 6.500 yediği ne varsa bu zamana kadar kustu bi memede en az 10 dk kalmalı dediler 3 dk zorla tutuyorum mama hiç başlatmadı doktor hatta hep kilosu iyi dedi doğum kilomuz da 3 kgydi . Çişli ve kakalı bez sayısı önemli huzursuzluğu var mı vs dedi ama Bana hep az geldi kilosu neler yaptım alsın diye ama bebeğim çok hareketli asla durmuyo 3 aylık bile değildi döndüğünde bıraksam koşacak . Boyu uzuyo hep . Korkuyorum hatta hiperaktivite bozukluğu vs mi var diye . Herkes hareketli olduğu için alamıyo diyo. Sizin bebeğiniz nasıl hareketleri ?