Yaa kafayı yiycem artık. 4,5 aylık bebeğim. Mama meme gidiyoruz. Bugün öğleden sonra bişey oldu. Memeye yaptırınca ağlamaya başlıyor . 4 saattir uyumadı uykusu var ağlıyor. Mamayı yiyor. Kafam şişti artık oturup bende agliycam neden böyle yapıyor olabilir