expelliarmus Sizce hangisi daha iyi hanımlar ? Hangisini tutma ihtimali daha yüksek 😅 deneyimlerinizi söyler misiniz
Momylion expelliarmus 40 günlük bebeğim doğar doğmaz tuttu kullanıyor ilk farklı bir markaydı baktm büyük gbi Philips avent aldım anne ucuna en yakın diye duymustm onu da sorunsuz tuttu hem boyutu da güzel ideal ama bibs hakkında bilgim yok
Egeanul expelliarmus avent kesinlikle diş ve çene yapısını damak yapısını bozan bir emzik değil. Şeklinden de anlaşılıyor zaten
ArdenGiz Avent bende var kutusunda yepyeni. Bir kere ağzına verdim onda da öğürdü ve kustu bir daha da vermedim 😅 tertemiz yıkadım kaynattım kaldırdım. Satıyorum ilgilenirseniz mavi ikili avent ultra air geve parlayandan.