Oğlum 7 aylık öksürüyor ve burnunda hırıltı var. Doktora götürdük antibiyotik ve iburimun cold diye bi şurup verdi. İnşallah iyi gelir. Bide alttan ilk iki dişimiz çıktı. Onun sancısı var. Her şey üst üste geldi geceleri çok ağlıyor uykusu bölünüyor sürekli beşik sallıyorum her şey üst üste neden geliyor ??? Çok üzgünüm bu günlerde geçecek mi 😓 ha bide kabız bir aydır kabızlık çekiyor. Artık çok üzülüyorum yavruma