YEymeninAnnesi GizemUral gündüz bol bol emziriryorsaniz gece uyandırmayın uyusun zaten acıksa kendi kalkar
GizemUral YEymeninAnnesi evrt gunduz baya bi emziriyorum canim yyumadan oncede 2-25 dakika memede tutuyorum gece uzun uyuyo diye
Egemm GizemUral Amin amin inşallah böyle olunca herkes dinleniyor ama oturup agladıgım günleri de unutmadım😂uyumadıgı zamanları
umay1520 GizemUral biz de 12 buçuk gibi uyuyup 8 gibi kalkıyoruz. Ben kırkı çıktıktan sonra hiç ellemedim ilk zamanlar sabah altıda kalkardı şimdi 8de kalkıyo bu ay içinde 10 11 saate çıkabilirmiş uykuları. Bence gayet normal ☺️
Timja GizemUral ay ne füzel ya benim kız nerdeyse her saat başı uyaniyor 🙈 yorgunluktan ölüyorum uykusuzluktan başım cok ağriyor bizde bugün 3 aylık olduk
Cur_cun [bilinmeyen] doktorum zaten başlamam gerektiğini düşünüyo haftalık bakıyo kilo alımına bende bi diyetisyen olarak aylık bakıyorum. bi hafta alamadı evet çok az aldı çünkü o hafta meme reddi yaşıyorduk ki atlattık onu çok şükğr şimsi dha iyiyiz elhamdülillah
deletedmom4842 [bilinmeyen] İyi yapmışsınız o zaman öyle demişlerse kaldır tabii ben kaldırmıyordum acıkınca kalkıyordu ondan dedim
Berra GizemUral mrb benım bebegım mamayla beslenıyor gece 2 kez acıktıgında uyanıp mama yendikten sonra uyuyor
Sema99 GizemUral doyduğu için uyanmıyor benim üç bucuk aylık kızımda öyle sabah 8 gibş kalkar sonra tekrar yatar gün içinde uyuyor gecede uyuyor çok şükür