AsyaninAnnesiiii ürünün güncel fiyatını görmeniz amaçlı paylaşıyorum. Farkli firmalarda 50 tl fark ediyor.
AsyaninAnnesiiii leopar bende memnunum fakat almam gereken bazı seyler var bu yüzden satmak istiyorum.Kizimda 3 yaşında pek fazla binmiyor artik aklına geldikce biniyor boş duracağına bi ihtiyacimizi görsün istedim.
leopar AsyaninAnnesiiii benimkide aynen 3 buçuk yaşında ama küçüğü 9 iksiide artık binmiyor parka iniyoruz dşye 😂ama çok sever başaksınbğnsşn izin verme
AsyaninAnnesiiii leopar Kizimda izin vermiyor kendide nadir biniyor ama 🤦♀️ gayet güzel ve kullanışlı uzun sure kullanılıyor. Alan pişman olmaz