Merhaba hanımlar. Bebeğim 18. Ayında. Bu ara olamayacak şeyleri isteyip onu elde edene kadar çığlık çığlığa ağlamaya hatta devamında sinirden gelip bana vurmaya başladı. 🤦♀️En son istediği şey Mutfak robotu ondan öncekide el kremini yalatmadığım için 🤦♀️ Nedir bu 18. Ay? Nasıl atlattınız bu ayları 19 da neler bekliyor tecrübeli anneler burda mı?