Semaelisa27 benimde bebegimin resflüsü var iki bucuk aylık anne sütü veriyorum mamayı akşam bi defa veriyorum akşam sütüm verimsiz mi oluyo mamaya mı alıştı bilmiyorum ama mamamızda sma canım mama veriyosun diyede asla üzülme bebegin nasıl mutlu ve saglıklıysa öyle yap 🥰 bu arada reflüyle başa cıkmak gerçekten zor 😓🤦🏻♀️