Uzram benim kızıma da 2 kez mudahale edip ,eliyle açtı doktor kanama olmadı ama ciddi travma yaşadı . Ben 3.kez izin vermedim hala biraz kapalı ama ıslak mendil kullanmıyorum,özellikle duş sonrası elimle masaj yapıyorum yavaş yavaş tabi krem de kullanmadım ama zeytinyağ bebek vazelin işe yarıyor. Şu an tahriş olduğu için kanamamıştır güzel bir duş bir de vazalin sürersen rahatlar bir kaç gün onun huysuzluğu olur, psikolojik olarakta cok etkileniyor yavrular